tirsdag 16. desember 2008

Monday evening

Det er mandag kveld , har fått gjort ferdi 4 julegaver sånn nesten i allefall
Mangler bare en liten bit som man ska se om man får tak i i morn for tenk

I morn skal man te Oslo å shoppe julegaver
Møte jenta si , Koe , Silje og det er døm jeg veit om i allefall
Maybe en tur te Elsker?^^

Hakke vært på Elsker på leeenge , savner det stedet , atmosfæren , menneskene som jobber der , hele stedet og ikke minst kaffe moccaen som er den jeg syns er oslos beste kaffe mocca tihi

Joa dagen har vær grei den ... hihi ... 600 kr te julegaver fikk jeg av pappa .. en del går te jenta mi sin gave som man MÅ ordne i morn ... fikk nå fiksa noe på den på lørdag menne tihi ... yay way ... blir nå ferdi med Monica , Koe , Cake og Linn i morn også trur jeg maybe at jeg blir ferdi med søss også ... mamma har jo gjort at jeg er ferdi med pappa , helene , tina , alexander , emil og isak såe hihi

---*---

If i could give you anything you want
Will you say that the only thing you want is me?
Will you say that everytthing you need is the love i give to you?
Will you take my heart if I gave it to you?
Would you see that I really want you?
Would you ever see that I mean every single word , hug and kiss?
Will you ever see that all I'm doing is giving you my heart?
I'm giving you all of my love <3

Ingen kommentarer: