tirsdag 22. desember 2009

Avstandsforhold

Hellu ppl :)

Temablogging kan lille meg se farvel te for en liten stund, men det innlegget om prøver o skolen kommer nok snart :P

Men ja, avstandsforhold.
Jeg har tenkt mye på akk det i det siste, for jeg har tenkt en del på hvordan jeg er som person, og jeg har kommet frem te det at et avstands forhold, det er det som funker best for meg.

Har vært i både nørt forhold og avstandsforhold, til og med vært samboer.
Og jeg har funnet ut at, avstandsforhold er det jeg klarer meg best i, for jeg føler at jeg får nok savn til personen, det er alltid godt å se personen igjen, jeg tenker mer på personen, jeg har faktisk sterkere følelser for personen og jeg føler ikke at jeg henger over personen konstant sånn som jeg etterhvert følte med min xsamboer.

Jeg har fått en del erfaringer i livet når det gjelder kjærligheten, og at det er en vanskelig ting som ikke alltid er sånn som man vil, det er noe jeg virkelig har fått erfare!
Men ja, nå så hadde et avstandsforhold vært midt i blinken for meg.
Og hvem vet, kanskje jeg en dag om ikke så alt for lenge er i et, det er det jo ingen som vet, ikke jeg, ikke du og ikke noen andre.
Det er litt godt at jeg ikke har noen totalt bestemt fremtid ennå, for den formes ennå.

Men, savnet etter en jente, en jente som er min og ingen andres. Som holder rundt meg om natta, koser med håret mitt når vi ser på film, som jeg kan ha hodet på fanget til. Som kysser meg god nattt og god morgen, som tar meg for den jeg er og ikke vil jeg skal endre meg. Det savnet, det begynner å bli stort faktisk.

Får bare vente, vente i håp, i håp om at den tiden her, snart er ferdi.

Ingen kommentarer: