søndag 27. desember 2009

Lykke <3

Hellu ppl :)

Har blitt noen dager siden jeg har blogga npå, men det er rett og slett for jeg har ikke helt følt for at jeg har hatt så mye å dele i grunn.

Julaften er vel det første som er verdt å nevne.
Gud å teit den var i grunn, er virkelig ikke sånn jeg tenker på jula. Det ska være stress og folk som maser med ditt og datt, laging av mat helt fra tidlig på morgningen, ingen turer til senteret for å ta en kaffe osv. Det var rett og slett trist!
Men jeg fikk masse ting da, så nå har jeg vel det aller meste jeg trenger til jeg skal flytte.

Apropos flytting, jeg møtte på Stine på Kiwi lillejulaften og vi ska muligens flytte sammen til Sandnes, yes da :D Jeg ble mega happy når jeg nevnte det for ho å ho sa "men da har vi en avtale" eller noe sånn så får se når vi flytter på oss bort dit! :D
Gleder meg masse i allefall ^^,

1 juledag fikk vi huset fullt, mine 5 tantebarn, begge søstrene mine pluss mannen te Elisabeth kom på besøk.
Vi spiste og hadde det hyggelig, var ekstremt godt å få sett igjen alle mine små gull unger! Selv om de ikke alltid hører eller er i godt humør er de mine små engler allemann, og tante er ekstremt stolt av dem allesammen! Godt å ha noen som viser meg livsglede her i livet! :)

I går da sov jeg nesten hele dagen faktisk så vidt jeg kan huske :P
Og det samme har jeg gjort idag.
I går kveld var jeg utruli bekymra, men det ordna seg etterhvert. Og jeg overtenker ting til de grader og det er ikke bra for meg!

Tirsdag kveld sånn rundt halv elleve trur jeg, setter jeg meg på toget til Stavanger i Asker med Mira. Onsdag møter jeg henne for første gang og jeg gleder meg så masse.
Jeg skal få møte ho som er i mine tanker, er i mine drømmer, som får meg til å smile og le og knise. Jenta som jeg tenker på konstant og som jeg ikke klarer få ut av hodet mitt uansett hvor mye jeg prøver. Hun skal jeg få møte, og jeg gleder meg ekstremt!

Nå har jeg ikke mer å dele denne natten, dere får kose dere videre :D

Ingen kommentarer: