torsdag 10. februar 2011

11 februar 2011

Hellu ppl ^^

Idag har jeg da vært på Linselyst og tatt bilder, vant gratis fotografering via dømmes facebook gruppe lørdag som var, ble i går ringt av Cora (daglig leder og fotograf på studioet) og spurt om jeg kunne idag.
Jeg skulle komme klokken 12.
Jeg kom meg nå frem i det forfærdelige været som var i Tønsberg en god stund før og snakket litt med Cora frem te klokken ble 12.

Fotograferinga starta, jeg var nervøs og ikke helt komfortabel.
Etter et klesskift og litt pause hadde jeg fått slappet av og hodet skjønte at kameraet ikke var farlig.
Bildene ble bedre og bedre og fotograferinga var bare kjempe gøy!
Jeg fikk se en hel del nydelige bilder og jeg gleder meg te visning på mandag klokken 19:00.
Da blir det bestilling av bilder =)

Legger med link til siden og bilder som Cora har lagt ut^^
Personlig elsker jeg det ^^

Linselyst

Bilder:




Det er også min 20 års dag idag, så Cora så på det som et komplement at jeg ville bruke den store dagen til dette.
Jeg fikk en nydelig rose bukett av henne og dette rørte meg te tårer.
Dette har vært den beste bursdagen i mitt 20 år lange liv!
Takk for en fantastisk dag, en uforglemmelig opplevelse og en ting som sårt ska gjentas Cora!
Og tusen millioner takk for den beste bursdagsgaven jeg kunne fått!^^
Forvent meg tilbake, jeg elsket det! =D

Fotograf: Cora Monstad

Legger ved bilder av de fine blomstene jeg fikk av Cora ^^
Fotograf: Eileen Strøm









Ingen kommentarer: