onsdag 16. februar 2011

Happy days

Hellu ppl =)

Nå står baggen forran meg, nesten helt ferdig pakka, mangler no småting, men det ordner jeg i morgen kveld =)
For min del kunne det gjerne vært da jeg skulle reise, eller, ikke i morgen kveld, men i morgen, og ikke fredag.

Iallefall, helga var den beste! =D
Fotografering fredag, besøk lørdag te søndag, fikk den søteste boka om lolcatz av Mishan! <3
God mat, fine og morsomme samtaler, en artig busstur hjem og mye kødd på lørdagskvelden gjorde dagen perfekt =)
Søndag måtte jeg levere min niese med toget i Særp, ble litt styr men det gikk te slutt =)

Mandag så var jeg å så alle bildene fra fotograferinga, FANTASTISKE var de, og som Cora sa er det lov å være litt selvdigger av og te, og jeg trengte det her =)
Selvtilitten min er tusen ganger bedre, og det er takket være fotograferinga, jeg trengte den, virkelig! =D

I går var jeg å besøkte pappa på sykehuset, søndag ble han sendt hit og dit og endte te slutt på riksen, han hadde en blodpropp ved hjertet, alt gikk fint og i går var han iallefall i fin form =)
Det var faktisk litt koselig å dra på sykebesøk selvom det ikke ble verdens lengste visit =P

Idag har jeg geeka Scrubs og slappa av, pakka nesten ferdig og ^^
Mangler å putte ned non småting som jeg skrev over, men det må jeg ta i morgen kveld =)
I kveld tenker jeg at jeg ska se et par filmer eller noe, jeg trenger litt sånn tid nå, litt aleine, gjøre noe som gjør at tankene forsvinner, kanskje jeg ska sitte å skrive i natt?

Anyhow, jeg gleder meg te fredag, da bærer turen te Grimstad, te pus og Christian, te det vakre sørland! <3
Blir godt å få nesten 2 uker vekke hjemmefra nå, trenger det virkelig.
Lørdag er det feiring av pus som blir 23 på fredag, ååå, jeg gleder meg sånn! ;D
Drekke, bable og kose meg med fantastiske mennesker, trur ikke det kan bli bedre! ;D

Og, mandag reiser jeg te London, det er virkelig ikke lenge te avreise nå! ^^
8 dager te tatovering er det og =D

Hører på: Linkin Park - Hands Held High

Bloggast ^^

Ingen kommentarer: