mandag 21. februar 2011

Helga mi

Hellu ppl =)

I skrivende øyeblikk sitter jeg på toget te Oslo, min stebror ska kjøre å levere passet mitt og en ting te te me på Asker tog stasjon siden jeg brått fant ut jeg hadde glemt det =P
Snille snille stebrodern =D

Helga mi har iallefall vært ganske så fantastisk, hatt de beste dagene, kveldene og nettene på evigheter! ;D
Bursdagen te pus var kjempe koselig ^^
Også har det blitt litt wii spilling, en hel del magic spilling og mye latter og skravling ^^
Og dessuten ser min kjære hals litt sånn delvis mishandla ut =P

Jeg merker jeg gleder meg te 18 mars, da reiser jeg nerover igjen å blir te den 20, ska ikke sove hos pus og Christian den helga, men satser at det omtrent blir bedre =P
19 mars er det pimp and hoe party på Bluebox og dit ska jeg ;D
Jeg GLEDER MEG! ;D

Om ganske så nøytaktig 5 timer letter jeg fra Rygge flyplass og flyr i retning London! :D<3
Blir litt shopping og sånn idag, men ikke my, må finne en bursdagsgave te Siri også ska jeg innom en anna butikk og litt sånn =P
Jeg gleder meg iallefall veldig te å komme frem! ;D

Bloggast ^^

Ingen kommentarer: