mandag 25. juli 2011

Sorgen vi takler sammen er den værste og beste...

Dagen har vært tung for oss alle tenker jeg, men også god, for vi har fått ut sorgen og tårer og har fått samlet sorgen ikke alene, men vi har stått sammen. Klemmet de som er oss nære, grått på skulderen til en venn, sagt fine ord om de som aldri vil komme tilbake til oss. Trist som det er, de vil ikke.
Det gjør vondt i hjerte mitt, sjelen min verker, det er så fælt å se at folk rundt meg ikke har det bra, jeg vil så gjerne hjelpe, men jeg får ikke gjort det.
Jeg er glad for at jeg skal sove hos Elin i natt, trur vi begge trenger det. <3

Legger med en link til en sang skrevet å sunget av min venninne Märtha Elise Jensen

De som er borte
Vil aldri bli glemt
I våre hjerter
Våre minner er gjemt
En dag full av tårer
Men også av minner
Av gode ord og kjærlighet
Vi sammen har stått
Med sorgen i vår sjel

De som er borte
Vil aldri bli glemt
I våre sjeler
Dems ansikt er gjemt
Vennskap gjennom hat
Og vennskap gjennom kjærlighet
Det vil aldri gå tapt
Selvom du aldri kommer hjem

De som er borte
Vil aldri bli glemt
Gode ord av kjærlighet
Vi har skrevet ned
Å lagt blandt blomster og lys
For de som er borte
De vil aldri bli glemt
For vi vil for alltid ha
Minner og ord
Og ansikt og vennskap
Familier og kjærester
I våre hjerter er de gjemt

Ingen kommentarer: