lørdag 23. juli 2011

Anne-Stine jentami!

Detta innlegget blir te den eneste, beste, fantastiske, elskverdige Anne-Stine!
Æ ELSKE DÆ! Så er det sagt!
Jeg vet ikke hva jeg sku gjort uten deg?
Du er lyspunktet i min hverdag, du er den som ALLTID får meg te å le og smile, ekte latter og ekte smil, du får frem det beste i meg!
Du har boret deg inn i hjertet mitt, kapret en plass dyptdypt i min sjel og fått den største plassen jeg har i livet mitt!
Jeg klarer meg ikke uten deg!<3
Jegtrengerdeg! <3
Det føles som om jeg har kjent deg hele livet, og mange ganger har jeg tenkt "Er hun min sjelevenn?" Og vet du, det trur jeg at du er.
Jeg har elsket deg siden dag en, en oktobernatt jeg fant deg på gs i 09, jeg var nysingel, du lyttet til hvert ord og gav meg gode råd, jeg husker første klemmen, første dagen på Oslo S, vi lo og tulla, som om vi hadde kjent hverandre i en evighet.
Det er ikke mange som betyr like mye som det du gjør.
Det er ingen som deg!

Det vil alltid være oss, og jeg vil alltid elske deg, over alt, over verdensrommet og til helvette om du vil, men jeg vil alltid elske deg, virkelig! <3

2 kommentarer:

Psycho sa...

Pusepus.
Jeg eier ikke ord.
Du er fantastisk. Best. Alt. Nydelig. Smart. God.
Du har hold meg i live så langt, og enda lengre !
Ælske´re. <3

The Beloved Girl sa...

Jeg vil alltid prøve mitt beste for å holde deg her, for jeg klarer meg virkelig ikke uten deg, du har reddet meg flere ganger enn jeg kan telle!
Det ska alltid være oss, deg og meg, for ingen er bedre enn du <3