mandag 25. juli 2011

Et Norge i sorg..

Ja, vi lever idag i et Norge i sorg.
Dyp sorg, mange har mistet en datter eller en sønn, kanskje en mor eller far, og en bror eller søster, men ennå fler har mistet en venn, mange har mistet sin kjæreste.
Mange jeg kjenner har mistet noen, og det er ikke gøy å merke at de som betyr noe for meg ikke har det bra, for de har mistet noen som stod døm nære, og det er ille, for jeg liker ikke at noen som står meg nære gråter, og når jeg hører/ser de gråte blir det ennå værre.
I morgen skal jeg og Elin gå i fakkeltog, vi ska kjøpe rose og legge ved alle andre blomster, vi ska vise omtanke for de døde, de vi kjente og de vi ikke kjente.

Norge må stå sammen nå, gjennom denne tragedien. Og det gjør vi, det merkes godt.
Jeg gleder meg til å gå i fakkeltog i morgen, så kanskje jeg kan få grått litt selv.

Jeg har også andre ting som plager meg, som surrer i hodet mitt og tankene mine.
Jeg har venner jeg er redd for, ikke som var på Utøya, men som har andre problemer, og det er gode venner, som jeg snakker med daglig, jeg vil ikke at de ska ha det vondt, og jeg vil ikke og liker ikke at dømmes problemer plager døm sånn...
Jeg skulle ønske jeg kunne delt meg i 3 nå, en del hos Katrine, en del hos Elin og en del hos pusepus <3

Ingen kommentarer: