mandag 4. juli 2011

Sommer oppdatering ^^,

Sommeren er fullt igang, Hove er over for i år, kom hjem for ganske så nøyaktig litt over 2 døgn siden.
Kan ve starte fra der jeg slapp sist egentlig, eller, hva som har skjedd etter den dagen =)

20 juni var 1 mnds dagen te meg og min kjære, jeg var ikke med ho og ho var om jeg ikke husker helt feil ikke i Norge, men dagen var fin og gikk te fine tanker og avslapping =)

6 dager senere var det tid for skeive dager sin årlige parade, jeg stod på flåten te So under paraden, skrek og danset og sang =) Utrolig kjekt! ^^
Møtte gs folk jeg har snakka med i evigheter men aldri møtt, og folk jeg tilfeldigvis kom te å bli kjent med på Hove =P Hehe
Kjøpte kjede te min kjære også ^^ Ho ble veldig glad, men ho har ikke fått det ennå siden vi ikke har møttes =P
Ble også en bytur som var koselig, helt frem te den endte, men ting er ordna så trenger ikke dvele mer ved det =P
Legger ved bilder fra paraden nederst på innlegget ^^

2 dager etter paraden var det klart for avreise Arendal og Hove <3
Kom frem mandag og campa på camp Trololol med Karoline og mange andre koselige mennesker =)
Nesten naboene våres var tilfeldig Even og maaange andre koselige mennesker, og Noddy var heller ikke lange veien unna. Men skjedde mye på Hove så det her kan bli litt langt.
Mandag kom jeg som sagt frem, slappa av meste parten av dagen og gikk litt rundt, henta frivillig t-skjorta (som i mine øyne er stygg som bare f i år) og var med Noddy og på Lars Vaular konsert.
Tirsdag etter 3 timers søvn ble en opp og ned dag, skjedde ikke sååå mye på dagen, tur på stranda siden det var egentlig ganske fint vær, men gah, sanda havna overalt hvor den IKKE ska være, og da mener jeg virkelig OVERALT! xP Etter det ble det tur te butikken med Rikke, Line og Nino =) Når vi var tebake hadde Siri og hennes venner også annkomt så møtte på døm og =)
Så bar det avsted for å se litt konserter, først på programmet te meg og Rikke som jeg i grunn var med den dagen var All Time Low som egentlig overraska meg litt positivt =)
Men etter konserten sku ho på do, jeg fulgte ho og da starta helvette for jeg klarte å vrikke foten. Opp te mediccen hinkende på en fot med en security fyr følgende etter xP Hadde på støttebandasje og ispose i rundt 30 min før det ble tatt av typ 2 minutter før 30 seconds to mars begynte å spille, og etter døm spilte Linkin Park. Jeg pinte meg igjennom 2 konserter med smerter i foten, så det bar te mediccen igjen etterpå hvor det ble ny støttebandasje (dette var tur 2 te mediccen av rundt 8/9 på 4 dager) Så ble det senga en liten stund etter det og onsdagen var i gang.
Onsdagen ble en rolig dag for min del, gikk litt rundt men hadde så satans vondt i foten pluss at jeg hadde fått åpent gnagsår under ene tåa på motsatt fot så var innom mediccen med den og xP Seeent den kvelden så klikka alt, jeg hylgrein bare jeg pusta og mediccen ble henta. De frykta brudd så jeg ble kjørt ned te andre mediccen og Karoline løp gjennom hele Hove så og si for å bli med meg. Det var visst "bare" betennelse i akillesen min, noe som i grunn er jævlig nok ifra før :P
Skjedde egentlig ikke noe mer før fredag hvor det ble non konserter og litt sånn =)
Deadmau5 var FANTASTISK! te tross for at foten min døde litt mer enn nødvendig :P

Egentlig har det ikke skjedd så mye mer, men blogger når det skjer mer jeg =D










Ingen kommentarer: