onsdag 25. mars 2009

Your call

"I'm waiting for you call, I'm sick, call I'm angry. Call I'm desperate for your voice"

Secondhand Serenade har maaaange fine sanger har jeg funnet ut av, your call er en av de ^^,

Idag har man ikke gjort allverdens i grunn, vært barnevakt med jenta mi for tenk ^^
Også ble man irritert til de grader på bussen, men det trenger man ikke snakke om synes jeg

I morn skal man stryke på russebuksa så håper for harde livet at den kommer i morra ass

Blir digg å slappe av i helga, jenta mi skal være hos meg så da blir det sikkert bare chill
Også skal man kanskje, mest sansynlig, en tur til Tonje
Og det blir koselig, for henne har man ikke sett siden man feiret bursdagen sin for en måneds tid siden =S

---*---

Jeg er i bedre humør idag da, og det er godt å vite! :D
Påsken er her snart, og da pleier jeg ALLTID å være glad og fornøyd :D

Men nå er det nok fra meg

ha en fin kveld/natt folka

xoxo Eileen xoxo

Ingen kommentarer: