tirsdag 3. mars 2009

Russ =D

Okey nå er det nok snø i detta landet her ass!!!!!
Kan noen gå rundt med en hårføner og fjerne all snøen? XD (A)

---*---

Tiden går sakte, men dagene flyr forbi...
Om 3 dager ser jeg jenta mi igjen og det skal bli godt i grunn ^^<3
Savner henne så sykt masse, disse 9 dagene som hittil har gått har vært lange, noen triste og ellers bare kjedelige og ensomme... =/

Snart er det russetid, for tenk jeg skal være russ i år =D=D=D
Så nå venter man på at mamma skal betale russetingene mine så jeg kan hente de på skolen :D

---*---

Penger kan bli et minimalt problem etter mai, for da får jeg ikke stipend lenger... Hmmm... kanskje en grunn til at jeg sitter å ser etter jobber nå :P
Men det ordner seg alltid
Og en anna ting, jeg slutter jo på skolen til sommeren og nå er det fast bestemt.
I oktober senest flytter jeg til Oslo! :D

---*---

Joda, dagene tusler og går... Planer blir lagt...
Snart er det 1 år siden du forlot oss...
Det gjør vondt å tenke på det, at snart mistet jeg deg, ei jente som betydde så utruli mye, ikke bare for meg, men for resten av vennene dine også.
Selv om jeg ikke snakker noe med de trur jeg nok de gruer seg like mye som meg frem til den dagen, 23 mars, da er det på dagen 1 år siden du forlot oss =/
Prøver å ikke tenke så mye på akurat den dagen, men i og med at jeg skal til psykolog den dagen så er ikke det alltid like lett =/
Og det stikker i hjertet, tårene triller nedover kinnene mine og jeg vil bare ligge under dyna for meg selv og bli borte en stund...
Den dagen kommer for min del til å bli helt jævli... og det har kun med Ida sin død...

---*---

I går fikk jeg vite at Maddie sin bestefar hadde dødd, kondolerer så masse Maddie, håper det går bra med deg og resten av familien din.

---*---

Nok negative ting for idag.
Hmmm. rundt nå er vel jenta mi hos Koe, de har sånn bussbøddiedag hver tirsdag ^^
Syns det er koselig jeg, at soulmatesene har sin egen dag sammen hver uke ^^,

---*---

Nei nå sier jeg takk for meg og poster det her innlegget før jeg begynner å skrive det jeg synger xD

xoxo Eileen xoxo

Ingen kommentarer: