tirsdag 24. mars 2009

Shake It

Yes da, nå har lille meg også fått dilla på Matro Station - Shake It
og de har faktisk veldig mye anna bra musikk også ^^,
Er i grunn greit at jeg har nett hjemme, for er liksom ikke bare jeg som bruker det heller og det er en god følelse og kunne dele det med noen, Martin er i allefall fornøyd ^^,

Idag ble man vekt tidlig av en telefon... men den gjorde meg egentlig bare i godt humør... etter møte i går har jeg egentlig bare hatt verre tanker i hode og det er jo absolutt ikke sånn det skal være! jeg har ikke godt av og snakke om mine problemer, jeg takler det ikke selv liksom... så når jeg skal dit den 15 april så må jeg nesten si (selv om jeg bare har vært der da 2 ganger) at det ikke hjelper meg det spor!

Ellers ble man veldig gla for Anette som i går ikke fant telefonen sin nå har funnet den igjen! ;D
Så man har fått snakka litt med ho og skal snakke mer med ho etterpå ;) ^^
Også har man fått gjort litt andre telefoner som skulle vært gjort for leeeeenge siden

Nå skal man ikke så mye, skal i dusjen så inn igjen hit trur jeg eller noe sånn xD

Yes da, nei nå er det litt for mye random tanker i hode mitt... skriver mer depresivt på livejournal etterpå om noen er nysgjerrige

Ingen kommentarer: