fredag 18. februar 2011

Kristinepus blir 23 idag! =D

Hellu ppl ^^

Ja, idag blir min kjære Kristinepus 23 år gammel, og jeg er megselv er en slags bursdagsgave.
I skrivende stund sitter jeg på bussen nedover te Grimstad og ser frem te en super helg med fantastiske mennesker! =D
Jeg ska være fremme om ca 2 timer og 20 minutter og jeg gleder meg te å komme av bussen, få ut baggen, og kosemoseihjel min kjære pus jeg ikke har sett siden ho og hennes kjære sov en natt hos meg på begynnelsen av året =)

I dag ska dagen gå te magic spilling, gave giving, wok spising og avslapping ^^ Ser frem te den andre fantastiske helga på rad =)
I morgen er det bursdagsfest for pus, da blir det drekking, skravling og mer drekking og mer skravling tenker jeg =)
Blir nok kjempe koselig! =D

Jeg har kjent Kristine i 2 år te sommeren, fy tenk som tiden flyr!
I oktober er det 2 år siden første møte på bussterminalen i Oslo, en pipende Eileen, en hoppende pus og en fantastisk uke på hennes da kjempe "store" hybel =)
Gode, fantastiske minner!
Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten henne nå, en av mine nærmeste og beste venner, for det er ho blitt!
Bestevenn materiale har ho drøssevis av! =D
En samtale mellom oss som egentlig ska vare kort blir alltid fort varende i en halv time, en samtale som starter trist ender som oftest i latter og smil.
Det finnes ikke et eneste vondt ledd i den jenta der!
Og ho betyr ekstremt mye for meg!
Kristine, jeg er utrolig glad i deg! <3

Anyways....

GRATULERER SÅ SUPER FANTASTISK MYE MED DAGEN MIN KJÆRE VAKRE KRISTINE PUS!<3

2 kommentarer:

Kristmine sa...

OMG! Nå fikk jeg tårer i øynene T_T
Du er så utrolig søt! Jeg er rett og slett fri for ord her jeg ligger..
Tusen takk vennen min <3

The Beloved Girl sa...

=D<3