fredag 4. februar 2011

Update =)

Heija ppl =)

Jeg merker selv jeg blogger sjeldnere og sjeldnere, ska prøve å gjøre noe med det siden jeg egentlig liker å blogge =P

Jeg har hatt første dag på jobb, for 1 uke siden, ja litt sein te å oppdatere er jeg blitt men det kommer =P
Det var da en liten gutt som ville ha meg med hjem fra barnehagen, ørten ganger spørsmål om hva jeg het, hvorfor jeg hadde en øredobb i leppa (som da er piercingen min) og hva den kula på tunga mi var =P
Herlige småbarn i en fantatisk barnehage jeg gjerne skulle vært lenger i enn 1 dag, får håpe det blir mer syke folk der =P

Jeg har søkt skole i Kr.sand =D
Media på Noroff og Tangen, Restuarant og matfag på Tangen og Helse og sosial på Kvadraturen (om jeg husker rett)
Jeg håper virkelig jeg kommer inn der nede, fantastisk by, fantastiske mennesker, fantastisk dialekt og fantastisk øl! Gud som jeg savner CB! <3
Og bosted er kanskje faktisk ordna alt, jeg får mail litt nærmere når ho dama veit hvem som ska flytte ut te sommeren =) Egentlig litt veldig greit =)

Jeg har fått meg nye filmer, 7 stykken for å være eksakt, eller faktisk 8 siden mamma kom inn med en te tidligere idag =)
Filmene er følgende:
Corpse Bride <3
Grevinnen og hovmesteren
Fievel (han lille musa:P)
Polarekspressen
Kung Fu Panda
Anastasia
Og Coraline
De har jeg kjøpt selv =)
Og tidligere idag kom mamma inn med Sex and the city 2 =D

Også må jeg nesten nevne at filmen Hard Candy er en must see film for alle!
Fantastisk film i grunn. Gode skuespillere, sterk historie, rett og slett en fantastisk film!
Den har ingenting med tittelen og gjøre sånn egentlig, men ja =P
SE DEN! ;D

Hittil idag har jeg ikke gjort stort, sovna rundt klokka 7 i morres etter en lang og koselig samtale med en kompis på msn =P
Blitt litt standard den siste tida =P
Også har jeg sett litt på det store korslaget, og ennå så grøsser det nedover ryggen når jeg tenker på han forferdelige solisten på team Lisa i kveld! FU!
Men jeg likte team Erik og Kriss sin versjon av Green Days 21 guns (som btw står på på spotify nå, for jeg likte sangen såpass godt)

I morn og frem te søndag ska jeg passe Isak, blir litt godt men veldig slitsomt tenker jeg =P
Og som tante er det obligatorisk å skjemme litt bort så han får det nok ganske så koselig mens han er her =)

Bloggast ^^

Ingen kommentarer: