torsdag 31. desember 2009

Nyttårsaften 2009 :)

Hellu ppl :)

Ja da er dagen her, den aller siste i år 2009, og jeg tenkte å skrive ned minner fra i år.

Jeg gikk inn i året med en kjæreste
Jeg ble 18
Jeg gjorde det slutt med hun jeg begynte året med
Jeg har vært samboer med hun jeg dumpa hun første for
Jeg bodde da 6 mnd i Gjøvik
Jeg angrer ikke på det
Jeg ble tante til mitt 5 tantebarn 27 mars 2009 - han er nå en frisk gutt ved navn Elias
Jeg har kuttet all kontakt med pappa - og jeg elsker det
Jeg har hatt min første jobb (borte fra pappa) - TeleConnect (telefonselger)
Jeg har blitt forelsket igjen - og jeg er det nå
Det er snart 2 år siden Ida døde - Jeg savner deg engelen min, jeg har deg med meg i tankene mine
Mitt eldtse tantebarn ble 6 år
Jeg har sett Twilight og New Moon :D
Jeg har verdens beste venner som stiller opp for meg
Kom ut av skapet til tante
Og min kusine kom ut til meg :)
Jeg har bestemt meg for å flytte til Sandnes i løpet av 2010 :)
Hmmm, er det noe mer?
Jeg har vært på desucon
Vært i Grimstad og Arendal
Jeg har fått meg et ønske for fremtiden min!

Året har vært greit, mye opp og ned, og det endte ikke helt som jeg vil.
Men kanskje jeg snart får den tingen jeg ville ende året med alikevel? Jeg håper på det :)

Et år har gått
Et nytt ringes inn
Og vi skåler når
Klokken slår 12 slag i kveld
Og ønsker hverandre
Et godt nytt år!

Q: Ditt høydepunkt og bunnpunkt i løpet av år 2009?

Ingen kommentarer: