torsdag 17. desember 2009

Julestemning



Hellu ppl :)

Nå er det virkelig ikke lenge igjen til julen, og det har faktsik kommet snø her ;:D Bilde over er det ikke jeg som har tatt, men jeg syns det var et ufattelig nydelig bilde da ;)

Dagene mine går til lite søvn for tiden, og jeg irriterer meg mer og mer over at jeg ikke får sove på natterstid, og jeg kommer på masse ting jeg må gjøre. Jeg må få fluytta meg fraa Skui til Skub eller Skoa veit ikke helt ennå, kommer jo litt ann på, jeg må enten melde meg ut eller bytte FrP&FpU sted til Buskerud. Og jeg må ned med siste flyttemeldingslappen som er til folkeregisteret.

Anngående teksten på innlegget, ja julestemningen er på plass, 7 små dager er det igjen til julaften nå, 6 dager til Grevinnen og hobmesteren, 7 dager til grøt, pakker, god mat, tre nøtter til askepott og masse koselige filmer på tv, god lukt i hele huset, gud jeg kan nesten ikke vente lenger.

Jeg har også tenkt en del på hva jeg skal skrive om i bloggen fremover, og jeg har valgt at jeg skal ha et tema jeg fokuserer mye på et par uker av gangen, og jeg har bestemt meg for at jeg skal begynne med skolesystemet i Norge, for det irriterer vettet av meg nå.
Så jeg skal lese litt, så skriver jeg nok et innlegg igjen senere idag :)



Gammelt bilde av meg, tatt høsten 2008

Q: Hva syns du om temablogging?

Ingen kommentarer: