mandag 14. desember 2009

Oppdatering FTW!

Oppdatering igjen! :D

Som nevnt har jeg vært i Arendal hos min kjære søster Viviana :)
Klokken 04:40 søndag 7 desmember kom Viviana hit til Slemmestad og hentet lille meg, vi var tilbake hos henne klokka 9 og tok oss en øl, Viviana klarte å velte glasset sitt så jeg var da uten mappe til busskortet mitt og sånn ting, men det har jeg fikset meg nytt av nå :)
Søndagen gikk til ikke så mye ting, Anette kom på besøk for vi skulle dra å lete etter ringen til Viviana, når vi kom frem sier hun før hun gikk ut av bilen "Var den den jeg så nå?" og ho gikk ut og fant ut at ja, ringen hennes var der, men den var blitt kjørt over så den var blitt ødelagt :( Stakkars ringen til søstra mi.
Viviana skulle også egentlig ha kjøretime med meg men jeg nekta så den har jeg fortsatt til gode da vi begge to glemte den mens jeg var der trur jeg :P
Etter det så dro vi for å hente Kristoffer (hennes ekstremt søte sønn på 3 år) for vi tenkte å ta med han på Mc'ern en tur, og det var kjempe koselig ^^
Resten av kvelden slappet vi av og Viviana masserte meg, gud å flink hun var, jeg ble totalt avslappet og sovna på sofaen hennes en liten stund.

Resten av dagene er litt i surr så husker ikke heeelt hva som skjedde når men kan ta det jeg husker skjedde.

Viviana jobber jo i barnehage så jeg var alene hjemme hos henne mens ho var på jobb, mandagen fikk jeg totalt angstanfall når jeg våkna og var helt alene. men det gikk seg til når Elisabeth ringte meg :)
Fikk med meg diverse håndballkamper mens jeg var der og Norge vant samtlige :)
Onsdag var jeg med Viviana og Jeanette og handle inn til helga :) Fikk sett bittelitt mer av Arendal men er fortsatt mye jeg ikke har sett så jeg håper hun tar meg med på guida tur neste gang jeg reiser nedover :)

Det skjedde ikke så mye spennende mens jeg var der, bare slappa av og nøt dagene borte hos henne og det var veldig deilig, jeg trengte det sårt!

Torsdagen skulle jeg hjem, og jeg tok bussen, var heldigvis nett og strøm på den så jeg overlevde jo :)
Var deilig å kunne sitte på msn og sånt mens jeg var på vei hjem.

Helga har i grunn vært ganske grei, orker ikke skrive så masse detaljer da det er en del som har skjedd men.

I morn skal jeg møte Rosa i Oslo og på tirsdag skal Alexander være med meg innover :D
Gleder meg masse

10 dager til jul! :O tiden går fort!

Slapp av Mira, jeg hr ikke glemt bloggen min :)

Ingen kommentarer: