fredag 4. desember 2009

R.I.P Regine Stokke og sove dyr

Hellu ppl :)

Dette blir et trist innlegg, tru meg.

Regine Stokke kjempet mot kreften i over 15 lange mnd.
I går (torsdag) den 3 desember 2009 klokken 14:02 sovnet hun stille inn med familien tilstede.
Tenk, i over 15 måneder kjempet hun, hun levde da et hardt liv med en viljestyrke jeg trur få har sett maken til.
Hun fikk mye støtte fra familie, venner og hennes blogg lesere. Jeg leste bloggen hennes så ofte jeg kunne, ofte endte det med at pcen ble dynka i tårene mine.
Jeg kommenterte ikke så ofte for jeg viste ikke hva jeg skulle si. Men jeg leste mange kommentarer, gud og mye gode ord folk skrev til henne.
Hun rakk og oppleve en del ting gjennom disse mnd og jeg trur hun var takknemmelig for hver enn liten ting som skjedde utenom smertene og sånn.
Hun var en dyktig fotograf også, det kan man se på bildene hun så ofte la ut :)
Det er synd ho ikke fikk en siste jul og nyttårs feiring, tross alt ble hun ikke gammel. Hun ble borte fra oss så alt for tidlig.

R.I.P Regine!

---*---

Sovedyret Eileen her er jeg liksom.
Jeg var våken i går natt, døgnet med Viviana :)
Og etter en gooood stund sovnet jeg og guess what, jeg våknet for siste gang rundt klokken 23 liksom xD
Så døgne i natt med Viviana og legge meg tidlig i morn for jeg ska møte Mira i Ski på lørdag ^^,

Og jo fortere helgen går jo fortere får jeg se henne igjen! <3

Ingen kommentarer: