søndag 20. desember 2009

Snart jul! :O

Hellu ppl :)

Jeg kommer te å ha et vanlig innlegg innimellom temainnleggene ;) sånn te info :D

Nå sitter jeg å hører på no musikk jeg aldri har hørt om, takket være en musikkliste jeg fikk fra ei på gs så fikk jeg sove i går natt og jeg gjennoppdaga engima :D og en del anna bra musikk :D

Dagene gar til klementinspising, pakke gaver, se filmer så bringer julestemningen på tv og telle ned de få dagene som er igjen til jula nå! tenk 4 små dager er det igjen! :O
Gaven te Viviana har jeg kommet godt i gang med :D Men gud å forsinka den kommer te å bli! jaja bedre sent enn aldri :D

Utenom det går det mye i musikk på pcen :D
Og jeg er mye på gs, sku bare ønske jeg ikke bodde her!

Yeah, jeg ska chille frem te jul nå!

Temablogg kommer senere idag :D da er det om prøver :D

Q: Gleder du deg til jul?

Ingen kommentarer: