tirsdag 1. desember 2009

Ønskeliste + et lite utbrudd om homofili

Hellu ppl :)

Ønskelista mi i år ser sånn her ut, noe av det vet jeg at jeg får da :D

Assassins Creed (spill 1 ikke 2 :P)
Breaking Dawn (på ENGELSK!)
Tim Burton filmer
Henne (hemmlig hvem ho er)
Ting til jeg ska flytte ut
Penger
Klær/gavekort på H&M og sånn
Brand New Eyes
Lily Allen cd'er
Billy Talent cd'er
Nightwish cd'er (med Tarja)
Mocca bønner (av alle ting, jeg forbinder det med jul)
Og det her er vel det

Q: Hva ønsker du deg til jul?
Utenom det her ska jeg se om jeg får fylt det innlegget her med litt andre ting

Jeg har fått med meg verdens beste kommentar fra en film jeg ikke klarer stave navnet på.
Kommentaren er sånn her.
"And we have every right to be queer!"
Jeg skjønner ikke hvorfor det er så sterk motstand mot oss homofile her i verden, skjønner det virkelig ikke!
Alle mennesker er forskjellige, noen liker det motsatte kjønn, noen liker begge og noen liker kun samme kjønn.
Hva er galt i det?
Jeg har flere ganger møtt på folk som slenger teite kommetarer, ser rart på meg og sånne ting men jeg bryr meg ikke.
For jeg er meg selv og jeg er stolt av at jeg er lesbisk!
Liker du det ikke? Nei så fint for deg, men la meg leve mitt liv som den jeg er og ikke prøv å gjør meg "frisk" eller hva nå enn du vil gjøre.
Mener du at det er galt, så fint for deg. Jeg vokste opp å fikk lære at homofili det er galt det, og dermed var jeg homofob til jeg faktisk skjønte selv at homofili er ikke noe galt, det er mennesker som liker det samme kjønn bare, ikke noe værre.
Alle mennesker er like mye verdt, uansett legning!

Ingen kommentarer: