fredag 1. januar 2010

2010

Hellu ppl :)

Yes, det nyet året har nå vært i 9 timer og 50 minutter i skrivende stund.
Og ingen av de timene har gått til søvn :P
Derimot, jeg har søkt jobber i Sandnes for jeg har nå bestemt meg og gått inn for at jeg skal flytte fortest mulig :)
Jeg sa noe i går, noe jeg egentlig ikke hadde tenkt å fortelle henne, men nå når jeg tenker meg om, jeg angrer ikke.

I går, joda, jeg drakk den drekka jeg hadde og guess what? Eileen ble rimelig full! Og det var deilig faktisk, for første gang noensinne har det vært deilig å være full, og jeg kan ikke forklare hvorfor. Jeg husker alt av kvelden, nada problem det. Men det føltes så befriende og deilig på en måte, jeg sosa og babla sikkert en del te dem jeg snakka med (det er ikke såååå klart) men jeg klarte faktisk å ha kontroll :)

I løpet av dagen eller kvelden skal jeg skrive en mer detaljert oppsummering av år 2009 :)

Q: Hadde dere en fin nyttårsfeiring?

Ingen kommentarer: