mandag 4. januar 2010

Tårer, redsel og frykt...

Hallu ppl :)

Eileen er ikke den blide, smilende happy jenta for tiden.
Ho er den unhappy, bekymra, redde, gråtende jenta som sovner til et hav av merkelige drømmer og mareritt for tiden.
Jeg liker ikke å sove lenger, jeg er redd for natta... redd for mørket, tårer og mareritt..
Jeg klarer ikke leve som den jenta her over en lang periode... ikke igjen.
Jeg er glad jeg har baby min, ho er der når jeg virkelig trenger henne. Er glad jeg ska møte henne etterpå, selv om det ikke blir lenge siden jeg er syk.

Men ja, hodet mitt det trenger svar, og jeg trenger svar fra mer enn en person...
Jeg trenger svar om hva som skjer, hva som skjer fremover... Og hva jeg ska tenke og mene om ting, og også om hva jeg ska føle...
Men yeah... ikke deppe mer, jeg vil smile og være glad igjen.
Le en latter som er ekte, ikke falsk...
Jeg vil ha håpet i hjerte mitt tebake, og det kan bare en person gi meg.

Q: Hvordan takler du tårer, redsel og frykt?

Ingen kommentarer: