onsdag 6. januar 2010

I want to satisfy the undisclosed desires in your heart

Hellu ppl :)

Navnet på innlegget er en linje fra sangen Undisclosed Desires av Muse, en fin sang :)

Jenta har med nærmest 100% sikkerhet fått seg jobb i Rogaland, nærmere bestemt Sandnes/Stavanger i et vikarbyrå for barnehager og SFO så i går og idag har gått til leting av leiligheter og egentlig ikke så mye mer.

Mandag var jeg å leverte min kjære Fumi (til dere som ikke vet hvem det er så er det min kjære Toshiba laptop) og jeg får henne tilbake i slutten av neste uke da det er da mamma har penger til regninga for en og en halv times arbeid som er den nette sum av 950 kr :O 950 kr for 90 minutter med jobb! Gud hvor dyrt ting skal være her til lands da! :P

Men ja, som sagt leter jeg på spreng etter en plass å bo, så om noen vet om noen leilighet/hybel let me know! og ja jeg har sett på finn, zett og hybel.no og jeg har sendt på de jeg kan ha råd te osv.

Mandag var jeg også på shopping med gavekortet mitt, 3 filmer til 177,5 kr syns jeg er bra gjort jeg som vanligvis finner en film til 199 xD Men endte i allefall med Twilight, Max Payne og Milk ;) Twilight har jeg jo sett, Max Payne skulle jeg egentlig se mens gikk på kino, Milk skulle jeg også sett mens den gikk på kino men fikk aldri tid. Milk er den av de jeg ikke har sett jeg gleder meg te å se for jeg har hørt den skal være fantastisk bra!

I går (tirsdag) var jeg barnevakt for Tina og Alexander, i 5-10 min var Tina den lille gullungen jeg vet ho er før ho la seg ned å begynte å rope etter mamma, jeg tok med dem begge opp, satte på en film og satte Tina på fanget mitt, etter nesten halv annen time begynte jenta og sutre mer enn ho skrek og holdt på å sovne på fanget mitt, hellandussen og skjønn ho er når ho er sånn. Så klarte jeg å få vekt henne -.- Og ho begynte å grine etter mamma igjen og holdt på sånn i snær halv annen time til. Men sånn er ho alltid så er ikke noe sjokk, ble bare litt lei og fikk vondt i huet til slutt.
Jeg fikk 100 kr til ny ring i leppa (asso smykke) for jeg satt barnevakt så i morgen reiser jeg til Drammen for å kjøpe en ring som faktisk passer :P

Jeg fant nemmelig igjen min gamle leppering her om dagen så jeg er stolt av og kunne ha den og ikke en labret uten kule eller spike i leppa :P Er deilig å kunne fikle med den og bare kjenne at den faktisk er der! <3

Resten av uka etter i morgen ser sånn her ut - gjøre ingenting mer enn å se etter leilighet/hybel så kanskje jeg har flytta innen bursdagen min å må feire den der med de få jeg inviterer om de gidder å komme :P

Q: Har du hatt en fin tid etter nyttår? :)

Ingen kommentarer: