torsdag 7. januar 2010

You had me at hello <3

Hellu ppl :)

I går dro man alikevel te Drammen for å kjøpe ring, og digg er det å ha en ring som faktisk er riktig størrelse og ikke ti mil for stor :P Dere skjønner hva jeg mener xD

Anywho, you still had me at hello <3, selvom hodet begynner å tenke litt annerledes så vet jeg at du fortsatt hadd meg når du sa hei ^^
Jeg ska være forsiktig med hva jeg skriver her for du kan lese, og eg vet at du vet hvem du selv er liksom.
Men ja, jeg smiler faktisk igjen, tanker er mer positivt og jeg er så avig glad jeg ska på fest på lørdag så jeg ikke sitter hjemme å depper og har tanker i huet jeg hater! Men yeah, de kommer te å være der når jeg minst trenger dem.
Du får snart et slags ultimatum av meg, for jeg vet hva jeg ska spørre om, og svarer du det jeg frykter, da er jeg knust.
Jeg vil ikke miste deg.

Ingen kommentarer: