mandag 18. januar 2010

Glede! :D

Hellu ppl :)

Jeg fikk nettopp melding om at min baby, min Fumi kan hentes :D
Gud som jeg har savnet henne!
Vil ha min kjente og kjære pc igjen jeg :D
Men henter henne i morgen, orker ikke dra ut idag gitt.
Så får nytt busskort og min baby igjen i morgen :D
Tihi, gjett hvem som skal lagre bilder og laste ned the l word igjen :D

Utenom det har jeg det ganske bra for tiden :D
Bedre enn på lenge egentlig når jeg tenker meg om ^^
Livet ser faktisk ganske lyst ut :O
Det er ikke ofte jeg sier sånn men ja :P
Ikke lenge til verken Billy Talent eller til jeg blir 19 nå :D
Får håpe det går greit jeg får 2-300 kr av mamma på bursdagen så jeg kan ta noen øl på Elsker, det er billig der så det funker fett :D<3

Eileen er ekstremt selskapssyk for tiden, men jeg kommer meg nesten ingen vei og ingen som inviterer meg til seg såe yeah :P

Nei dere får kose dere videre også skal jeg prøve å bli flinkere te å blogge hver dag :D

Ingen kommentarer: