tirsdag 26. januar 2010

Sliten

Hellu ppl:)

Jeg er veldig veldig sliten for tiden.
Ikke har jeg telefon heller nå på ubestemt tid (hvorfor? nei det kan være det samme)
Jeg er lei av å krangle med mamma nå, jeg vil ut herfra.
Jeg orker ikke å føle at uansett hva jeg gjør, så gjør jeg ikke noe bra nok.
Jeg trur ting skal gå min vei, men blir såra hver eneste gang.
Jeg har grått nok. Jeg vil ikke vise flere tårer.
Jeg merker at jeg begynner å føle meg innestengt.
Sover dårlig gjør jeg å.
Jeg har ingenting å bruke energien min på, og som jeg og Elisabeth kom frem til forrige uke er det derfor jeg er så utslitt av å gjøre ingenting nå.
Jeg har liksom ikke noe jeg skal, ingenting å gjøre hver dag.
Huet mitt, det er vondt konstant, jeg må ha det mørkt hos meg ellers så sier det *klikk* og jeg ligger i senga og ta meg til huet og til tider gråter fordi det gjør så sattans vondt.
Ikke skjønner jeg hvorfor, men lys trigger huepine på 2 sekunder.

Får se om de dagene jeg skal bort fra frdag til onsdag kan hjelpe på søvn og humør ^^

Gleder meg masse i allefall ^^

Ingen kommentarer: