lørdag 16. januar 2010

Lørdagen min ^^,

Hellu ppl :)

Idag ska jeg enten en liten tur ut, eller bare slappe av hjemme med film og godteri og bare slappe av.
Jeg er ikke helt i tipp topp form ennå så det siste er det som frister mest gitt.
Men jeg er møkk lei av film alene nå, jeg vil ha en armkrok å sitte i, bli pjuska i håret og pusta i nakken. Jeg vil ha ei som duller med meg og som jeg kan sovne i armene te.
Får håpe ho snart dukker opp :)
I kveld skal jeg uansett hva som skjer prøve å få det koselig, se om jeg muligens får besøk men det er noe jeg tviler på gitt.

Gah, minner. Den spillelista mi på spotify jeg satte på nå, den hadde jeg lagd til henne, skulle synge de sangene for henne, til og me lære meg ene sangen på gitar(det sier litt) og ja. Ting ble ikke sånn som jeg ville, ikke den gangen heller.
Men jeg er lei av å bli såret og jeg kan ikke dvele ved det som har skjedd.
Trist er det uansett, at det skulle skje det som skjedde. men jeg vil ikke tenke, deppe eller bruke tid på det mer.

Jeg skal se ferdi the grinch idag også skal jeg se mer på x-men :D
for å få det over til litt mer happy igjen :)

Kos dere idag ppl :)

Q: Du skal idag?

Ingen kommentarer: