mandag 12. januar 2009

Lengsel og glede

Lengsel og glede
to motsatte følelser
Begge kan være gode
Den ene kan være vond , men også litt god
Følelser jeg føler hver eneste dag
Glede og lengsel
Glede for at jeg har verdens beste venner og en fantastisk kjæreste
Lengsel for at hun ikke er her hos meg
Men gleden i lengselen er der
For jeg ser henne snart
Hun er ikke borte for alltid
Som ei anna i mitt liv før ble
Hun er der , hun venter
Den vakreste , nyderligste og snilleste skapningen på hele vår jord
Hun venter , og hun venter på meg <3
Og hun som venter , hun elsker jeg

---*---

Det var dagens lille dikt

Idag har man ikke gjort så mye
Gjort litt mer på gaven til jenta mi
Fått ordna penger til helga
Smilt og hatt det koselig
Pappa har vært syk , og faktisk ikke i dårlig humør
det er rart å tenke på at om 13 dager skal jeg ikke gå inn i dette huset etter skolen , da har jeg flyttet til mamma
Det blir sååå bra! <3

Man gleder seg til helga
Man gleder seg mer enn på leeeenge
Man lengter etter jenta si , hver dag , hver time , hvert minutt og hvert sekund så er hun i tankene mine
Skal bli godt å være hos deg i helga
Feire litt på fredag , jeg skal lage middag for tenk ^^<3
Blir godt ^^

Ennå mer rart er det at jeg om 30 dager er myndig! ;D
seriøst , det er ikke lenger igjen enn 30 dager!! ;D;D<3
Skal bli godt i grunn

Får skrive et lite dikt til
er vist kommet inn i en ny poesi-periode i livet mitt

---*---

Lys og varme det bringer hun meg
jenta som har kapret mitt hjerte og min sjel
hun betyr alt for meg og det vet henne selv
hva skulle jeg gjort uten henne?
hun er blitt mitt alt , hun er blitt mitt liv
ingen andre her i verden kan få meg i tvil
om at hun er den rette , den som er skapt for meg
den jeg skal elske for resten av mitt liv <3

2 kommentarer:

Moe sa...

vet ikke hva annet jeg skal si enn; <3<3<3<3
herregud det er bare 30 dager igjen! :O tenk på det a!
Den dagen du flytter ut av det huset, skal jeg smile hele dagen og være kjempeglad på dine vegne!<3

The Beloved Girl sa...

Du trenger ikke si et eneste ord elskling *sitere sang* you say it best , when you say nothing at all <3

ikkesant , den tanken slo meg istad , at det er ikke lenger igjen enn noen dager!
Den dagen er jeg fri fra han , fra hans oppførsel mot meg og mine venner!<3