fredag 6. februar 2009

Dreams come from nowhere

Prøver å oppsumere litt kanskje... hehe

Hatt noen kinnda merkelige og drit sære drømmer i det siste ass... men ekke det jeg skal skrive om da egentlig...

Vært hos house of pain idag, Helene hadde ringt å sagt ho var sjuk, på sjukehuset har ho vært :O
Så skal ringe inn i morra å spørre om ho er der da

Ellers så er det nå fredag, sitter i senga hos jenta mi og hun er ikke helt i form stakkars skatten min =/
Får vondt i hele meg når du ikke har det bra jeg kjære ..
Skal passe på deg jenta mi <3

Ellers har det ikke skjedd så mye, lest ferdi Twilight og begynt på New Moon nå ^^,
Bra hittil den da! ^^

I morn skal man ut å møte Koe og Maria og kanskje Sunniva ^^
Blir koselig det ^^

Jaja, nå er jeg tom for ord :P

Peace out of god helg ^^
xoxo Eileen xoxo

Ingen kommentarer: