lørdag 22. august 2009

Tiden som har gått

Nå er det en stund siden jeg skrev sist

Har ikke skjedd allverdens
Fått orden på leiligheta, søkt en del jobber og vært med koselige mennesker :D

Men, de siste dagene har hodet mitt blitt fylt med tanker, tanker jeg ikke er så glad for...
Tanker om pappa, tanker om vennene mine...

Vennene mine, jeg er redd for at de skal føle jeg ikke stiller opp for de, jeg får nesten aldri sett dem lenger, og det gjør vondt!
Det er vondt å sitte å høre støtt "jeg savner deg Eileen, skulle ønske jeg fikk møtt deg snart" når jeg vet at det ikke kommer til å skje pga jeg ikke har noen jobb for tiden...
Men så fort jeg får den jobben jeg snart får (ønske tankegang...) så skal jeg drapå besøk til de fleste!
For jeg er glad i dere, og jeg tenker masse på dere!

Ingen kommentarer: