torsdag 29. april 2010

I'm back =D

Hellu ppl ^^

Nå er det leeeenge siden jeg har skrevet og det er noe jeg merker sykt godt selv.
Og det er masse masse masse som har skjedd.
Jeg har flyttet hjem igjen te Buskerud, jeg har fått meg dame, jeg skal bli "tante" igjen =D
Og jeg har fått meg "jobb".

23 april fikk jeg meg kjæreste, ho er bare verdens nydeligste og jeg blir bare mer og mer glad i henne for hver eneste dag som går.
Nå for tiden er jeg hos henne i Førde og jeg stor koser meg i hennes selskap <3

Jeg skal bli "tante", ei venninne av meg skal ha baby om noen mnd og det vil si at jeg igjen skal bli "tante". Ho har fra før verdens skjønneste lille datter så det blir gøy med en ny liten en tenker jeg =)

Og "jobben", jeg skal jobbe litt smått på hotellet der dama mi jobber, restaurantsjefen trenger litt hjelp og spurte meg ^^
Så jeg tjener litt penger på det, det er egentlig litt godt merker jeg =)

Utenom dette skjer det ikke stort i livet mitt.
jeg har det bra og jeg merker jeg trenger dette veldig =)

Q: Hvordan har du det for tiden?

Ingen kommentarer: