tirsdag 4. januar 2011

Jula 2010

Hellu ppl =)

Kan kanskje prøve å få blogga litt mer fremover enn jeg har gjort, har vært veldig lite å blogge om egentlig, eller jeg har ikke helt visst hva jeg sku skrive men kan nå ta å skrive om jula og desember måned i seg selv.

Desember var måneden bestevenn og Siri kom hjem te Norge, og det var utrolig godt å være i samme tidssone så man faktisk kunne snakke sammen på et normalt tidspunkt =P
Jeg fikk sett Siri 2 ganger mens ho var hos Tonje, og det var utrolig godt å gi begge to en klem, snakke med de og le med de igjen! <3
Jeg er utrolig glad i dere begge! =D<3

Te jul fikk jeg om jeg ikke har glemt noe følgende:
4 håndklær
Håndsåpe
Bok (som jeg gleder meg te å begynne på, takk Tonje<3)
Filmer
Bok med smoothie oppskrifter
Min fine nye pc som har fått navnet Allana
Kjølevifte te pc'en
Skjerf
Og litt andre småting, jeg er iallefall kjempe fornøyd og takker for alt! =D
Også fikk jeg det søteste julekortet noensinne av Rosita, jeg ble veldig overraska når mamma ringte å spurte om jeg venta kort i posten =P
Tusen takk Rosita! :D<3

Romjula har gått te OTH titting og WoW spilling, ganske awesome at jeg ble lvl 50 i går som var målet mitt og, jeg har et nytt et, men det tviler jeg på at jeg klarer, men uansett så er det greit å sitte å game igjen, merker jeg har savna det =P

Det var vært godt med julemat og anna kos i det siste, men det er litt rart å tenke på at om et års tid ska jeg ikke spise det, for jeg har lovd meg selv at før sommeren ska jeg ha slutta å spise kjøtt helt, og det er et mål jeg virkelig håper jeg får te.
Håper bare jeg har stryken, for viljen den har jeg ;D

Hører på atm: Taylor Swift - A perfectly good heart

Nå aner jeg ikke hva mer jeg ska skrive så me bloggast =)

Ingen kommentarer: