tirsdag 3. mai 2011

Sekunder tikker avsted

Ja de gjør det, men det virker ikke helt sånn te tider, syns dagene drøyer og drøyer og at jeg bare sitter her, samme sekund som det var for 2 timer siden. Men det er godt å se på klokka at tiden forsvinner, at timene går og det er kortere tid te jeg reiser te deg <3

I går ble jeg ferdig med serien Dead Like Me, en utrolig bra serie på 2 sesonger =)
Anbefaler serien te alle som ve se noe som ikke er så "vanlig" ^^
Begynt på Jericho idag, har sett 1 episode og ska se mer seinere idag =)

Nå sitter jeg å hører på Lifehouse og slapper av, vurderer å skrive litt mer siden jeg er så full av inspirasjon for tiden =)
Utrolig godt å føle det kreative i meg komme frem igjen, har ikke kjent det på 6-7 mnd nå så er godt å merke at jeg faktisk har det i meg, at ord kan kobles sammen til en utrolig fin sammenheng, at følelsene mine kommer ut i det jeg skriver, og at tankene mine ikke pusher sånn som de pleier.
Det er godt å merke at den delen av meg som jeg er stoltest av kommer frem igjen. Sku bare hatt et bra kamera og fremmet den med og =)

Og og og, idag har kjære Mishanmin bursdag, gratulerer så mye med 19 års dagen Miriam!
Håper dagen og kvelden blir som du ve, dagen er din! Du ska få en stor bursdagsklem neste gang jeg ser deg <3

Bloggast ^^

Ingen kommentarer: