mandag 13. juni 2011

Tiden flyr

Pinse er nesten over, om 1 uke har jeg og min kjære vært sammen 1 mnd, og det har virkelig gått fort.
Avreise te Hove om 2 uker, mgah, det skjer så my at jeg ikke helt klarer holde styr nå egentlig.
Men det er blitt sommer, sol og skyfritt og 23 grader var det ute idag, deilig ^^ Tenkt meg på stranda og bade i morgen, kanskje jeg får litt farge så hvit som jeg ennå er =P
Eller så får jeg nok det på Hove uansett tenker jeg, for da er jeg jo ute mesteparten av dagen ^^

Helga har vært deilig, fredag hadde jeg huset for meg selv hele kvelden, ganske deilig å sitte oppe i stua å ha på tven som bakgrunnstøy mens man gjorde alt mulig anna.
Lørdag var bestevenn her, utrolig deilig å ha ho på besøk, men det er det jo alltid uansett! ^^ Vi så på Misfits som er en awesome serie, youtube klipp, kosa oss med no godt mamma hadde kjøpt og skravla som vi alltid gjør, utrolig deilig å kunne slappe av virkelig =)
Idag har jeg bare geeka Frustrerte Fruer siden jeg egentlig ikke har no anna å se på pcen og venter på at Supernatural ska bli ferdig last ned ^^

Har ve egentlig ikke no mer å si, så ha en fin andre pinse dag ^^

Ingen kommentarer: