onsdag 20. august 2008

JEG ELSKER SOSIOLOGI OG SOSIALANTROPOLOGI KLASSEN MIN! <3

da er det onsdag, nett ferdi med sosiologi og sosialantropologien for idag og nå sitter man på gangen utenfor det man ska ha IT og håper lærern min dukker opp idag, for dette er det faget man gleder seg mest te hele detta skoleåret for tenk! <3

men man over lever i sosiologien å da... taah, ååå... har ei utruli søt jente i klassen... og ikke nok med det... jeg vet liksom at ho er skeiv =D
men jeg tør ikke snakke med henne da, om ho kommer bort te meg, eller blir satt på gruppe med meg vet jeg atter jeg ikke kommer te å vite helt hva jeg ska si te ho om ho spør meg om noe tehe....
men siden sosiologi og sosialantropologi er et muntlig fag så må man nesten regne med atter det en eller anna dag kommer te å skje... sånn kanskje, kanskje... tehe
men fram te den dagen får man vel bare vente å se hva som skjer eller hva?

og ikke nok med det, ei anna jente i samme klasse har oxo IT med meg... og jeg er nesten 1001% sikker på atter den jenta oxo er skeiv<3
JEG ELSKER SOSIOLOGI OG SOSIALANTROPOLOGI KLASSEN MIN! <3

Ingen kommentarer: