tirsdag 19. august 2008

Skole igjen

Joa nå sitter man likosm her på skolen... og ja faan... skjer med lærer som ente dukker opp a?
2 av døm nye lærerne jeg sku hatt idag... har liksom... bare blitt borte... eller ikke borte... men har ente dukka opp te klasserommet :P... jaja... overlever jeg liksom...

i dag morres våkna man te Norge - Sverige kamp på tv... man fikk jo seff ikke sett hele... men resultatet har man fått med seg vøtt... 31-24 te Norge <3<3
det er bare elskbart da... og taah... jeg elsker liksom det norske landslaget da eller?
Så mangen fine damer på et håndball lag burde faan meg ikke vært lovlig! :O
tehe neida.. jeg bare tuller jeg

joa... planene for resten av dagen er følgende... ha siste time på skolen.. som man faktisk gleder seg te.... helt nytt fag vøtt ^^,
så ska man hjem... få i seg no mat, ut å jogge, chille litt, spise igjen før man ska ut å jogge så se litt på tv føre senga kaller for kvelden tehe

Ingen kommentarer: