torsdag 27. november 2008

Hell yeah! :P

Yes da , snakka endelig med mamma anngående flytting istad , og ho sa det er helt greit! på bursdagen min da vel og merke XD som er 75 dager til (yay way man teller ned , vil ut av detta huset her!)

Tenkte egentlig å skrive litt mer om meg selv og om min oppvekst , legge litt mer i noen deler av den menne yay way , here we go

Som sagt ble jeg født hjemme 11 februar 1991 klokken 11:58 trur jeg det var kom lille meg til verden
Mamma var alene hjemme (yes da ALENE liksom) og ringte til sykhuset som ringte til legekontoret i Slemmestad , min nåværende fastlege kom kjørende opp hit å hjalp mamma med resten av fødselen ... Jeg kan faktisk hele historien utenat for den har pappa fortalt meg , masse som skjedde den dagen
Haha , min eldste søster ble 10 år 2 dager føre jeg ble født , og helgen etter fødselen skulle hun egentlig ha feiret bursdagen sin , noe hun ikke fikk ... og derfor fikk hu det største dukkehuset jeg har sett i hele mitt liv xD Det er mad stort liksom ... menmen ... tebake te det jeg sku skrive om

Begge mine søstre er vel den dag i dag veldi glae i meg , selv om de ikke alltid viser det :P
Men hvem søsken er sånn at de alltid er snille møt søsknene sine? ikke jeg og ikke mine i allefall :P

jeg har hele mitt liv bodd i dette store hvite huset her i Slemmestad , jeg har gått på barneskolen her og ungdomsskolen her
Gjennom hele barneskolen , fra og med andre halvåret av første klasse og til og med siste skoledag i syvende klasse ble jeg mobba , dette har faktisk gjort meg mye sterkere og mer selvstendig ... men det har også tatt med seg ulemper ... jeg gråter lett og mye , jeg tåler ikke å høre visse ting , jeg bryter veldig lett ned .... men som person er jeg faktisk veldi sterk ... jeg ignorerer det og tenker heller over det senere .. gir ingen reaksjon der og da
Ungdomsskolen begynte vel bra og jeg ble faktisk ikke mobba ... fikk noen gode og nære venner jeg var med hele tiden ... frem te jeg begynte å få sykt dåli selvbilde og selvtilitt .... selvmordstanker kom inn i hode mitt og di er der til en viss grad den dag i dag ... =/

I slutten av åttende klasse var det vel jeg begynte å få tanker om at jeg var lesbisk ... noen jenter i gamle klassen min fikk meg nervøs og til å smile bare ved at jeg tenkte at jeg fikk se døm ... det var rart i begynnelsen og jeg brukte nesten 4 år på å godta det
Vinteren 2008 godtok jeg det endelig , faktisk ... jeg var forelska i min aller beste venn Ida (ho lever ikke den dag idag men =/)
6 april 2008 ble jeg sammen med den første jenta jeg har vært sammen med ^^ den dag i dag er vi gode venner og ho betyr masse for meg

natt til 23 mars ... påskeaften i år ... døde Ida ... dette tok jeg veldig tungt ... på hjemmesiden min står hele historien om Ida for di som vil lese ... Ho betydde masse for meg , det gjør ho også den dag i dag
den 23 mars tente jeg et lys , et lys til minne om hennes glede og omsorg for meg og min for henne

sommern gikk og det har vært den beste i hele mitt liv ... ^^
15 juni 2008 ble jeg kjent med ho som nå er min aller beste venn , Tonje , jeg hadde besøk av Linn , Cæss , Carina og Caroline ... Cæss sku møte Tonje og sånn ble vi kjent
Dagen etter var det norwegian wood for å se paramore ... det var andre gang man møtte Tonje :P
Nå etter et par måneder er ho blitt hjertet mitt , den vennen som betyr aller mest for meg og ja ... den vennen som alltid er der , som alltid har noe å si , som jeg hører på , stoler på av hele min sjel og kan kalle beste venn og hjertet mitt ... for det er seriøst det ho er

Ekte venner fikk jeg ikke føre våren 2008 , venner som stilte opp, støtta meg og hjalp meg gjennom vonde tider ^^

Den dag idag har jeg verdens beste venner!! Og verdens beste kjæreste!!<3

25 oktober 2008 ble jeg kjent med Monica , etter 18 dager , den 12 november , ble vi sammen ^^
Var godt å faktisk bli ordentlig forelska igjen , faktisk tredje gang i mitt liv jeg har vært ordentlig forelska! <3
Monica Skjerve , du er mitt alt jenta mi!!<3<3
Deg.Meg.Oss.Evigheten

Ja ... hmm har garantert glemt masse ... (nå å) så skriver mer om jeg finner ut av det jeg:P

Peace out

xoxoEileenxoxo

Ingen kommentarer: