mandag 20. april 2009

Long time no see?

Nå er det lenge siden jeg har skrevet her nå...

Siden sist har det skjedd en del, det har vært påske, blitt slutt mellom meg og Monica og jeg er blitt sammen med Anette ^^<3

At ting endte som de gjorde er kanskje ikke så rart. Men det har jeg ikke tenkt å brette ut om over nettet som du og dine venner har gjort.
Takk for at jeg fikk tilbake alle tingene, jeg kan love deg jeg skal ikke ha noe mer med deg å gjøre. Ikke faen, ikke etter alt du har sagt den siste tiden...
Selv om jeg ikke lenger er gla i deg så sårer ordene dine, for du sier ting om andre jeg er veldig gla i.

Og bare så du vet det, hun du kaller Henne har faktisk et navn og det navnet er Anette

Jaja, nå kan jeg ta å skrive det jeg husker fra påsken i allefall

Mandagen dro jeg til Gjøvik, ble der møtt av Line siden Anette da var på jobb.
Planen da var at jeg skulle reise til Monica på fredagen men sånn ble det ikke, og det takker jeg meg selv for!
Mandagen var jeg i allefall med Line i stallen noe som var utruli koselig. Og gjett hva... Lille meg rei, og det hadde jeg da ente gjort på jeg husker ente hvor lenge faktisk, men det var så utruli godt, sitte på hesteryggen igjen, følge rytmen fra hesten og bare slappe helt av.
Når vi kom hjem fra stallen stod en spent og gla Anette på verandaen, jeg var sliten men det var godt å se henne faktisk.
Den kvelden der slappa vi vel bare av, ut over kvelden så snakket jeg og Anette og det var utruli koselig. Faktisk føle at du vil høre på det jeg har å si og i tillegg er det ikke pinlige stillheter rundt deg.

Tirsdagen, hmmm hva skjedde da egentlig?
Må tenke mye her for at jeg skal huske hva som skjedde hver dag xD

Tar det jeg husker jeg, for husker ikke hva som skjedde hvilken dag.

Vi slappa masse av og det var utruli deilig faktisk, sitte i armkroken til jenta mi å se film, gikk noen turer, og var å handla på butikken flere ganger.
Til og med møtt moren og stefaren til Anette og Line, koselige døm^^
Fint vær var det også, godt å varmt ute. Våren er virkelig kommet nå! :D

Hva mer gjorde man? Hmmm, man sov leeeeenge og hver dag våknet man ved siden av en vakker jente <3
Godt å sove på armen din, kjenne pusten din mot nakken min. Bare det å kjenne pusten din i nakken min før jeg sover det er noe jeg ikke kan beskrive med ord engang!

En ting er hvertfall sikkert, og det er at jeg elsker deg Anette <3

~~~

Nei nå har ikke jeg mer å si så nå sier jeg takk for meg for denne gang

xoxo Eileen xoxo

Ingen kommentarer: