mandag 27. april 2009

Will you stay awake for me

I don't wanna miss anything, I don't wanna miss anything
I will share the air I breath, I'll give you my heart on a string
I just don't wanna miss anything

Fra sangen Awake - Secondhand Serenade

Nå er det mandag, vært her i snart 1 uke nå men virker både myyye lenger og samtidig ikke fult så lenge

Hittil har man hatt det utruli koselig i allefall, drukki litt og ellers bare slappa av i armkorken til min kjære

Hah, ungene i Hunndalen tør ikke spørre etter russekort virker det som XD
haha er like gøy hver gang når man både ser og hører at ungene vil ha men ente tør å spørre
Apropos det her, var ei mor med ei lita datter som kom bort te meg på CC og bare sa "har du no te ho eller?" og ho hørtest så skeptisk ut as XD
yeah yeah, livet går videre selv om det ikke er alle unger som spør XD

Planen fremover er det her, hjem på søndag, tilbake hit 15 mai for å feire 17 mai her i Gjøvik :D
Blir bra, med tanke på 17 mai i fjor bør i år bli såååå my bedre for jeg skal faen meg ikke være i Oslo, eller en svipptur blir det for hjertet mitt har bursdag og Vero er tebake i Norge for godt :D

Det nærmer seg innflytningsfest nå :D og jeg gleder meg mer og mer, men er litt nervøs også da :P men sånn er nå jeg
Blir koselig da, og møte Hanne og Bente :D Gleder meg sånn über masse nå egentlig :D

En anna ting som nærmer seg er x-factor auditionen min, og jeg grugleder meg
For jeg er livredd for å møte på diverse mennesker som også har audition den dagen trur jeg...
Men gleder meg masse da, for jeg får møte Linn og Mini igjen, hakke sett noen av døm på leeeeeeenge nå =O
Blir godt å ikke ha dårlig samvittighet for at jeg snakker med gulle lenger nå as, det føles så fritt når jeg vet at A ikke bryr seg liksom... Her snakker man lite sjalusi, og det er det jeg trenger i livet mitt :D

Er godt å kunne føle seg fri, kunne slappe av og bare ta ting med ro å kose meg ^^

xoxo Eileen xoxo

Ingen kommentarer: