søndag 3. mai 2009

It ends tonight ...

Jadda, kom på at den sangen eksisterte jeg :P

Nå sitter man hos kjæresten sin og det har skjedd litt ting i det siste,
om under en måned flytter jeg, til Gjøvik! :D

Flytter sammen med jenta mi te faren hennes frem til vi har råd te hybel/leilighet sammen med hennes søster Line ^^,
Gleder meg som faen for nå vil jeg vekk hjemmefra, føler meg ikke hjemme hos mamma lenger egentlig menmen, det får man ta med mammaen sin når man føler for det

Å fy faen, noen mennesker kan henge seg!!! Du er død i mine øyne!
Men du er ikke alene, diverse andre mennesker kan også dø, for dere oppfører dere som om ja... jeg gidder ikke ta det engang!

Når jeg kommer hjem nå så skal jeg pakke, alt av klær viktigste av bøker (memo til meg selv, selge resten av bøker og andre ting jeg ente vil ha mer) og filmer/cder og sånn...
for jeg skal flytte! :D WIIIIIIIIIIII!!!!
*hoppe opp og ned, løpe rundt å skrike* det her har jeg venta lenge på det! :D

Nei nå får det være nok for nå, skriver nok om noen timer igjen

xoxo Eileen xoxo

Ingen kommentarer: