tirsdag 19. mai 2009

Tanker

Man blir sittende å tenke på livet, hva er det egentlig?
Hvorfor lever akkurat jeg?
Hvorfor er jeg blitt den jenta jeg har?
Hvorfor sier og gjør jeg det jeg gjør?

Livet, kan noen definere det?
Det finnes vel egentlig ikke noen definisjon på hva det er eller gjør det det?

Jeg tenker nok alt for mye, alt for mye for å bare være meg.
Men det er jo ikke riktig at jeg skal dele alle mine tanker med alle jeg kjenner heller da, noen tanker vil man jo ha for seg selv...

I det siste har det gått mange tanker til det barnet jeg egentlig skulle hatt, fortsatt føler jeg meg som en morder, og det begynner å nærme seg 2 år siden nå :O
Tiden har gått fort, jeg har fått mange nye minner, gode venner som støtter meg gjennom godt og vondt, en fantastisk kjæreste og samboer som elsker meg og som betyr mye for meg <3

Hva skulle jeg gjort uten alle disse tankene egentlig?
Det vet jeg ikke
Det er så mange spørsmål jeg vil ha svar på, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal spørre, eller hvem eller hva jeg skal si for å ikke fornærme...

Livet er vel egentlig bare et stort spørsmål om du spør meg, og i de aller fleste tilfeller er det kun negative spørsmål

Livet mitt har vært vanskelig, tungt, egentlig et rent helvette... Det var det frem til jeg flytta fra pappa, den dagen mamma flytta ut... jeg husker det som om det var i går... men jeg vil ikke snakke om det, ikke skrive om det heller, men en ting kan jeg si, og det er at det var den dagen det alt begynte, det rene helvette jeg gikk gjennom i nesten 10 fuckings år!

Livet er blitt bedre nå, jeg har fått meg en fantastisk samboer og kjæreste
Jeg har startet på nytt, en ny begynnelse på livet mitt

Og en dag skal jeg få det barnet jeg nå egentlig skulle hatt, en dag skal den lille jenta eller gutten ligge i mine armer og smile til meg :D

xoxo Eileen xoxo

Ingen kommentarer: