onsdag 13. mai 2009

Finast jenta ho e mi

Trur det er en sang som heter det, i allefall er det i refrenget til en sang som min kjære har sunget for meg mange ganger ^^,

I allefall etter mye om og men og veldig ekstremt skuffet over stebroren min så kjører verdens beste venn, Tonje , meg til Gjøvik i morn, så i morn flytter jeg vel egentlig for alle tinga mine (bortsett fra 2 store ting) bir med da så sant vi får plass :D

Er rart å være hjemme faktisk, her driver døm å legger sånn fibel kabler til nettet ned i bakken og før idag så var sånn ca halve innkjørselen våres begravd i stein og jord, men ikke nå lenger :P

Jeg sover helt jævli om nettene for tiden, men det er fordi jeg sover alene og ikke har Anette hos meg, men tenk snart er ho hos meg hver eneste dag og hver eneste natt <3
Med Anette føler jeg meg hel, trygg, gla, lykkelig, fri, ønsket og elsket <3
Og det er en god følelse, og føle seg ønsket, for det gjør jeg egentlig ikke her hjemme =/
Men, det ordner seg vel eller noe, trur mamma skjønner alvoret egentlig, for jeg sitter nede for meg selv hele tiden og da ligger jeg på sofaen og ser på tv eller snakker i telefonen, dette er egentlig fordi jeg ikke takler stefaren min, men yes da ekke mitt problem at han er homofob eller er det kanskje det? O.o

Alle tingene - plakater + 1 bilde er ikke pakket og det blir pakket i morn, bilde får ikke plass i noen av eskene eller bagene så jaja...

~~~

På fredag skal min kjære og jeg kose oss, bare oss 2 <3
Jeg foreslo grilling på Mjøsstranda og det skal vi
Sitte der og kose oss, og se solnedgangen med jenta jeg elsker, finnes vel ikke noe bedre enn det gjør det vel?
Mitt svar på det er: NEI!
Tenk det, sitter der i et teppe i armkroken til den du elsker å se solnedgangen, tenk hvor fantastisk det er, kunne høre vannet som treffer stenene på stranden, høre på fuglene som flyr forbi og bare nyte kvelden med et glass vin og god mat og kjæresten sin

Det er en fantastisk følelse å vite at det er meg du vil ha, at det er meg du elsker, at det er meg du savner og vil holde rundt, kysse og kose på <3
Tenk at du sitter der hjemme og venter på meg når jeg er borte fra deg, tenk at når jeg er tilbake hos deg så holder du rundt meg når jeg sover å beskytter meg <3
1 måned har du nå vært min og den måneden har gått fort, men den har vært fantastisk
Og snart så er du samboeren min, tenk, du har gjort meg lykkelig Anette <3

I morgen så blir det godt å kunne sovne i dine armer igjen, kunne kjenne pusten din mot huden min, kjenne varmen din, kroppen din tett inntil min, kunne vite at når jeg våkner neste morgen så ligger du der ved siden av meg <3
At jeg kan kysse deg god morgen og vekke deg med et smil <3

Jenta mi, jeg elsker deg virkelig <3

Ingen kommentarer: