onsdag 27. mai 2009

Jobb ^^

Første dag på jobb har vørt, det var utruli gøy og spennende, lærte en del og det var utruli interesant egentlig. Hele mitt syn på telefonselgere er endret faktisk :P

Iallefall, jeg er fortsatt under opplæring så null telefonselging ennå på meg
Første dag med telefontid er på torsdag og da skal jeg sitte i telefon fra 09:00 til 10:30 for å prøve meg ^^
Fra og med fredag har jeg for det meste telefontid og det blir spennende, det eneste jeg gruer meg litt til er nå den aller første telefon, håper den personen ikke slenger på røret :P

Iallefall, jeg skal begynne med å selge lodd for NAAF, Norges astma og allergiforbund, og det gleder jeg meg veldig til egentlig
Kanskje fordi jeg kan relatere meg selv til det temaet?
Jeg har jo pollenallergi, og det er det 800.000 i Norge som har :O
Menmen, det her trur jeg skal gå så fint så ^^

De jeg jobber med er utruli hyggelige, noen har allerede tatt kontakt med meg, de er ikke redde for å snakke med meg :D
Er gla de på arbeidsplassen min er så lette å snakke med, også snakker man om alt mellom himmel og jord, fra fotball til MGP neste år :P Haha, jeg er vist den eneste Brann fanen der men jeg overlever nok :P

I tillegg, i morn skal jeg og Anette se på hybel, og den er ikke langt fra der jeg jobber heller :D

Det er spennende, jeg er på en helt ny plass, fått meg en jobb og må klare meg selv
Trives? Ja det gjør jeg så langt, er så mye bedre her enn der jeg kommer fra :P

skriver mer senere, jeg burde sove siden jeg begynner på jobb om sånn 8 timer, men jeg er ikke så veldig trøtt så sitter på rommet til line :P

xoxo Eileen xoxo

Ingen kommentarer: