tirsdag 19. mai 2009

When your'e gone

Sitter nå her i senga til meg og min kjære samboer, hun er på jobb så det er veldig stille og tomt her
Snart, veldig veldig snart, skal jeg begynne å putte klær i skuffene på kommoden til Anette så blir hun fornøyd når hun er hjemme rundt 5 i ettermiddag ^^,

Det er faktisk litt godt å savne deg nå, for jeg vet at du snart kommer hjem igjen fra en slitsom arbeidsdag og da kan jeg lage mat til deg og vi kan slappe av med film og bare kose oss i kveld egentlig ^^, <3

Nå er det 2 dager til X-Factor auditionen min, og jeg gruer meg som et helvette, jeg synger jo egentlig ikke foran andre mennesker men det er noe jeg må lære meg nå, jaja det funkær nok om jeg bare virkelig vil dette. Og jeg vil virkelig dette =D

På torsdag etter auditionen sånn utover dagen skal Anette være med hjem til mammaen min for å være der med meg til søndagen, og jeg gruer meg egentlig litt til Anette skal møte mamma, men det går nok så fint så ^^

Får ta med litt ting som har skjedd;

Russetida er over, og ja, det var så sykt trist å ta av buksa på søndagen
Men 17.mai ble en fin dag :D
Russetoget i Gjøvik var morsomt å være en del av, fikk henge meg på bilen til Therese, som heter USUNT xD, og Therese var for å si det mildt ikke edru xD, men alikevel var det utruli gøy, men gad å lei jeg er blitt av Fairytale pga det toget der xD
Resten av 17. mai gikk til barnetoget, innpåslitne drittunger som masa om russekort (ennå jeg sånn 3-4 ganger hadde sagt jeg skulle hente resten til toget)
god mat hos søstra til Anette og egentlig ikke så alt for mye mer :P

Andre ting som har skjedd, hmmmm, nei egentlig har det ikke skjedd så allverdens mye, fått noen ting av søstern siden jeg har flytta men får døm først når vi flytter på egen leilighet og sånn :D

Det er rart og tenke 1 år tilbake, da var livet mitt såååå mye annerledes enn det er nå, men jeg er gla for endringene som skjer :P

~~~

Forresten, har ikke linken men jeg anbefaler bloggen til Regine Stokke(trur hun heter det) hun er bare 17 år gammel og har fått en sjelden type kreft og skriver blogg om hvordan det er

xoxo Eileen xoxo

Ingen kommentarer: