søndag 10. mai 2009

Gjøvik here I come! :D <3

1 måned med min kjære idag, sånn for å starte innlegget med den nyeste nyheten :D

~~~

Togturen hjem fra mamma var ekstremt lang, eller den virket nå sånn. Stille og ensomt var det på toget, rart at jenta mi ikke satt i armkroken min med meg egentlig.
Å reise fra jenta mi var ikke noe gøy, men jeg ser henne igjen nå om noen dager, nærmere bestemt fredag 15 mai, og da begynner jeg å flytte også :D<3
Tanken at du snart er min samboer, min og ingen anna sin, er helt fantastisk! <3
Jeg smiler, å inni meg kribler det av glede

De 13 dagene jeg var hos deg så hadde jeg det utruli koselig.
Skeiv ungdom arrangement, innflytningsfest i Hamar hos Anita og Hanne, mye film, turer, grilling å litt drikking.
Alit i alt, 13 fantastiske dager, og en fin start på russetida fikk jeg å, 4 knuter tatt, noen flere blir det vel ;)

Medlem i skeiv ungdom og møte med masse koselige mennesker er noe anna som fylte tiden min i Gjøvik før jeg flyttet
Og nye bekjentskap er alltid like koselig! <3

Dagene etter jeg kom hjem til mamma på noe vi (Line, Anette og jeg) fant ut er en ferie til mamma har jeg brukt på å pakke ned nesten alle tingene mine, asso, alt av bøker, filmer, spill, klær og andre ting er pakket ned i bananekser som nå fyller sånn ca halve riommet mitt der, så sover på gjesterommet, ehat a surprice xD
Så dagene har gått fort egentlig, besøk av Tonje har man hatrt og det var deilig til de grader å få tiod til å møte en god venn igjen, Tonje du er blandt de beste jentene i verden! Husk jeg vil alltid være her for deg, selv om du flytter i sommer =/

Rart var det å komme hjem natt til onsdag og måtte sove alene, er vant til nærheten og tryggheten jeg får i armene til kjæresten min når jeg sover, men nå¨har jeg den ikke før fredag og det har jeg merket utruli godt i hele meg.
Sliuter med å sove og sånn.
Men, en god tanke kommer jo ut av det her, den dagen jeg dro var det 10 dager til jeg så deg igjen, nå er det 6, og da blir jo nærheten og tryggheten fra deg ennå bedre igjen.

Kunne kjenne pusten din i nakken min, at du holder rundt meg å beskytter meg når jeg sover, at du stryker gjennom håret mitt når vi ser film, at jeg har en god og trygg armkrok å sitte i om jeg er redd.
I dine armer føler jeg meg trygg! <3

Bedre selvtillitt har man også fått i løpet av denne måneden, og det er mye takket være Line og Anette, jeg kunne ikke fått en bedre kjæreste og "svigerøster" enn dere to!

Føler velø egentlig at jeg alt har flyttet, men har jo ikke det før adressen mi er den samme som Anette sin og alle tingene mine er der, men det er nå ikke lenge til og det er jeg ekstremt gla for! <3

xoxo Eileen xoxo

Ingen kommentarer: