fredag 12. februar 2010

Flytting & Bursdag

Hellu ppl :)

Jeg har helt glemt å nevne noe.
Mandag 15 februar 2010, det er dagen jeg offisielt bor i Sandnes og Rogaland :D
Det er bare 3 dager til nå og faktisk om 3 dager og 30 min så er jeg fremme med toget hvor Ragnhild (ei jeg skal bo med) kommer å møter meg ^^
Ragmhild er forresten ekstremt koselig!
Vi kommer godt overens, iallefall på telefon og msn :)
Jeg gleder meg mer og mer til å flytte, gjenstår bare å pakke siste rest av klær og litt andre småting, samt pakke det jeg ska ha på togturen i en egen bag ting :P hehe

Det er litt skremmende, jeg flytter fra alt kjent, jeg flytter fra alle mine venner.
Men jeg merker selv jeg virkelig trenger å komme meg vekk fra det kjente.
Jeg får nok nye venner der borte, selv om jeg ikke har noen planer om å miste de jeg alt har ;)
For venna mine, de betyr alt for meg!
Jeg hadde ikke klart meg uten dem ^^
De er de som har hjulpet meg hit jeg er idag
Og de er der alltid for meg, og sier gode ord når jeg trenger dem ^^

For tiden er det ei som er litt spesiell
Nemmlig mitt lille gull
Er litt synd jeg flytter så langt unna ho, selv om avstand ikke vil si ting er håpløst :P

Jo en anna ting
I går fylte lille meg 19 år
Så jeg har planer om å gå en tur til ut veldig snart og si hade til min fast lege, jordfar og hva mer han er for familien.
Dagen gikk opp og ned, hit og dit, men ting ordna seg til slutt ^^

Skal prøve å blogge daglig etter jeg flytter, legge ut bilde av rommet mitt i kollektivet og litt sånn :)

Ingen kommentarer: