fredag 12. februar 2010

Sorg, tanker, savn

Hellu ppl :)

Jeg savner mormor
Jeg klarer nesten ikke lese det jeg har skrevet om henne lengre
Hun var en stor del av mitt liv
Den siste av mine besteforeldre som forsvant :/
Bestefar fikk jeg aldri møtt
Ikke bestemor heller trur jeg
Morfar har jeg ikke noen gode minner fra
Men mormor
Hun var liksom alltid der
Hun smilte, gav meg gode varme klemmer
Jeg følte meg trygg i mormor sitt nærvær
Men alikevel
Jeg trur aldri mormor helt kjente den ekte Eileen
Hadde hun levd nå, da hadde jeg virkelig prøvd å la henne lære meg å kjenne
Som den jenta jeg faktisk er..
Jeg er lei av tårer
Men samtidig, det er litt godt å gråte
Mormmor, hun var en stor del av mitt liv
Jeg var liten når hun døde
Ja, jeg vet jeg var det
Men alikevel
Minnene er der så friskt i hodet mitt
Jeg husker hun alltid ble så glad på julaften når vi ble glad for det hun hadde kjøpt til oss
Hver eneste jul fikk jeg flere par ullsokker
Disse er borte nå
Jeg hadde engang et bilde
Hvor det er, ikke spør
Jeg savner henne så ekstremt
Det er vondt!

Og Ida
Mange mange tanker går til henne for tiden
Jeg elsker henne
Og jeg vil nok aldri klare å gi helt slipp på hennes kjærlighet og sjel
Jeg vet den lever i meg ennå faktisk
Jeg vet hun akk nå sitter på stolen min, 2 meter unna meg
Hun ser en gråtende Eileen
Men hun ser også at mitt hjerte
Det er blitt helt igjen
Og hun forteller meg at jeg skal ta vare på hun som har funnet hver bit og satt det sammen igjen <3
Hun forteller meg at hun er den jeg trenger
Og hun er den som ikke vil skade meg
Hun ønsker oss lykke til
OG håper ting skal gå vår vei
Min engel, jeg er så ekstremt glad jeg har deg med meg
Jeg er glad for at du ber meg om å satse
Jeg er glad for at du er den første jeg elsket
Og jeg elsker deg ennå <3

Ingen kommentarer: