fredag 15. oktober 2010

Happy news =D

Hellu ppl =)

Ja jeg har mye happy news :)
Jeg har jobb intervju på tirsdag, på mester grønn her hjemme, jeg ska ut i Oslo neste lørdag :D
Jeg reister te Kristinepus og Christian den 28 og blir te den 31 noe som jeg gleder meg ekstremt te fordi jeg savner Kristinepus noe helt forferdelig!

Jeg håper jeg får den jobben her, det er bare deltid, men mye bedre enn ingen jobb. Og jeg trenger virkelig en jobb, for jeg er lei av å være blakk og jeg har venner som ve jeg ska reise hit og dit så hadde vært greit med litt penger ja :p

Ellers er det blitt fredag, dagen min ska gå te pusling, te, stekte grønnsaker, x-faktor og lesing :)
I morn ska jeg møte Tonje og Silje møtte på de på rortunet i går og fikk ordna opp, noe som var veldig godt :)

Og utenom alt det her er jeg lei alle gravide folk overalt, er så sinnsykt verpesjuk at det ikke er noe gøy lenger! :P

Jeg gleder meg te 17 desember for da kommer bestevenn te Norge igjen :)

Blogges :)

Ingen kommentarer: