mandag 11. oktober 2010

Høst =D

Hellu ppl =)

Ja nå er jeg hjemme hos pappa, kun meg og Linda hjemme =)
Godt å være litt med min gudmor igjen! <3
Jeg kom hit i går og overrasket henne når jeg var her, hun ble iallefall veldig glad virket det som =)
Snakket en del i går og sånn, så gikk å la oss halv tre i natt.
Jeg skulle opp klokken 7-halv åtte å levere ungene i barnehagen noe jeg gjorde og =)
De skal hentes om en time igjen ^^

Jeg tenkte jeg kunne ta denne listen med hva jeg ska gjøre og sånn fremover =)

Planen resten av året:
Finne jobb
Leilighet
Bli mer økonomisk
Bli delvis vegetarianer =D *Stolt*
Ta det med ro
Sørge for å alltid ha mat, kom gjerne med tips te hvordan spare penger pluss ha mye mat =D
Begynne på lappen etterhvert
Spare te London turen i februar =D
Finne verdens beste bursdagsgave te verdens beste venn
Sende pakke med norske ting te England og Usa =D

Hva Eileen alltid ska ha når ho flytter:
Et brød oppe og et i frysern
Smør
Pålegg
Ost
Ris
Juice
Soya eller rismelk
Youghurt
Isbiter
Middagsmat
Plaster
Huepinetabletter

Tenkt anngående hvordan jeg kan alltid ha mye mat:
Lage store porsjoner og fryse ned
Lage brød/knekkebrød selv
Bake
Spise små måltider
Ikke handle inn for mye på en gang så ting går ut på dato =)

Ting jeg IKKE ska:
Begynne å røyke igjen
Dra ut flere ganger i måneden
Sløse penger

Alltid huske hver måned:
Busskort
Kontantkort, eventuelt skaffe meg abbonement
Innom bokhandel/fretex/andre steder som selger bøker billig
Sørge for å ha brenne dvd'er så jeg kan laste ned filmer og serier =)

Kom gjerne med flere tips =D

Ingen kommentarer: